پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 230005
همه بر انتقام خون حاج‌قاسم تاکيد دارند بجز ارگان دولت!/ زمينه سازي جنگ با شعار "انتقام نگيريم" توسط روزنامه دولتي و اصلاح طلبان تندرو
تاریخ انتشار : 1398/10/16 09:26:46
نمایش : 1020
طي روزهاي گذشته جمعي از اصلاح‌طلبان تندرو در بيانيه‌اي منفعلانه مقامات کشورمان را از انتقام سخت از آمريکا در پي به شهادت رساندن سپهبد سليماني بر حذر داشته اند؛ درحقيقت اين جريان با تئوريزه کردن "نه به انتقام" در حال پالس به آمريکايي ها براي تجاوزگري بيشتر و جنگ طلبي هستند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، در شرايطي که انتقام از جنايت تروريستي آمريکا در به شهادت‌رساندن سپهبد سليماني، ترجيع‌بند افکارعمومي کشور طي دو روز کشور بوده‌است، روزنامه دولتي «شهروند» مصاحبه‌اي از زيدآبادي، اصلاح‌طلب تندرو را به چاپ رسانده که در بخشي از آن آمده‌است: طبق اعلام شوراي عالي امنيت ملي، پاسخ ايران به آمريکا فوري نيست و آن را به زمان و مکان مناسب موکول کردند؛ اين زمان و مکان مناسب شايد اصلا پيش نيايد! چون هرنوع پاسخي ممکن است يک بازي پينگ‌پنگي ايجاد کند که دوطرف را وارد جنگي تمام‌عيار خواهدکرد!

طي روزهاي گذشته نيز جمعي از اصلاح‌طلبان تندرو از جمله محمدرضا خاتمي، سعيد حجاريان، مصطفي تاجزاده، پروانه سلحشوري، مسعود باستاني، فخرالسادات محتشمي‌پور و مهدي محموديان در بيانيه‌اي منفعلانه مقامات کشورمان را از انتقام سخت از آمريکا در پي به شهادت رساندن سپهبد سليماني بر حذر داشته اند؛ در حقيقت اين جريان با تئوريزه کردن "نه به انتقام" در حال پالس به آمريکايي ها براي تجاوزگري بيشتر و جنگ طلبي هستند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html